Чагорська територіальна громада
Чернівецького району, Чернівецька область

Публічна інформація

Фото без опису

У 2021 році Чернівецька область ввійшла у десятку областей України, де
реалізовувався пілотний проєкт щодо вивчення тенденцій розвитку
регіонального ринку праці, його професійної структури, нинішньої та
перспективної потреби регіону в працівниках у професійному та
кваліфікаційному розрізі. Цьогоріч до проекту приєдналися всі області. Проєкт
реалізовується за участю експертів програми EU4Skills та Державного центру
зайнятості.
У 2021 році, в рамках проєкту, фахівці обласної служби зайнятості
здійснили аналіз статистичних показників регіонального ринку праці,
опитування роботодавців (745 підприємств). А також провели експертну оцінку
окремих видів економічної діяльності, за результатами 3 фокус-груп з
роботодавцями легкої промисловості, тими що займаються виробництвом хліба
та готельно-ресторанним сервісом.
Згідно опитування роботодавців у минулому році 72% роботодавців
вказують на негативний вплив пандемії, 70% опитаних наймали працівників за
робітничими професіями, 41% - здійснювали перенавчання найманих
працівників, 36% - скоротили робочий час працівників під час пандемії, а 21% -
скорочували персонал. У наступні 12 місяців 19% роботодавців планують
відкриття вакансій, а 2% планують скорочення персоналу.
Роботодавці в минулому році наймали працівників водіями
автотранспортних засобів, в’язальниками схемних джгутів, кабелів та шнурів,
електромонтажниками-схемниками, начальниками відділень поштового
зв’язку, продавцями, кухарями, підсобними та дорожніх робітниками.
Випускників навчальних закладів роботодавці брали на роботу
листоношами, операторами поштового зв’язку, садчиками, трактористами,
верстатниками висувального верстата, сортувальниками поштових відправлень.
Перенавчання роботодавці проводили на продавців непродовольчих
товарів, інженерів-програмістів, електромеханіків з ліфтів, швачок,
адміністраторів та менеджерів.
Впродовж цього року роботодавці планують відкриття вакансій за
професіями: в’язальник, швачка, робітник з комплексного обслуговування
сільського господарства, продавець, водій, кухар, садчик, тракторист та
підсобний робітник.
17% опитаних роботодавців мали проблеми з персоналом, в більшості
випадків через недостатню кількість кандидатів (63%), претенденти на роботу
не мали необхідних технічних навичок (55%), очікували більш високу
заробітну плату (43%), не вистачало необхідного досвіду (42%) та освіти (22%).
Найбільші проблеми з наймом працівників були на вакансії водіїв та
робітників з обслуговування пересувної техніки, а також кваліфікованих
робітників з інструментом.
Під час проведення експертних галузевих фокус-груп серед роботодавців
серед кадрових проблем визначено: відтік кадрів за кордон, нестача робітничих
кадрів, підвищення вимог до кваліфікації кадрів, висока плинність працівників
та підвищена потреба у робітничих професіях. Серед проблем підготовки

кадрів, роботодавці визначили: брак практичної підготовки випускників,
розвиток м’яких навичок (soft skills), зокрема таких як техніка продажів,
комунікація з клієнтом, а також недосконалість механізму оформлення на
практику, відсутність підготовки за багатьма напрямами та застаріла
матеріально-технічна база навчання.
З результатами проєкту щодо вивчення тенденцій розвитку регіонального
ринку праці можна ознайомитися на сайті Чернівецького обласного центру
зайнятості

 

Сектор інформаційної роботи
Чернівецького обласного центру зайнятості

Про зміну персональних даних повідомляйте не тільки Пенсійний фонд, але й роботодавця та лікаря

Порядок оформлення листків тимчасової непрацездатності базується на взаємодії кількох інформаційних ресурсів – Пенсійного фонду України, медичних закладів та електронної системи охорони здоров’я. Електронний листок непрацездатності формується на підставі створеного лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність, у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб, який базується на звітах роботодавців. Якщо людина змінила свої персональні дані, наприклад, прізвище, й не повідомила про це, то в Реєстрі застрахованих осіб ПІБ буде інше. Відповідно, сформувати електронний лікарняний не вдасться. Вкрай важливо, щоб інформація про застраховану особу завжди була актуальною та ідентичною як в Пенсійному фонді України, так і в Електронній системі охорони здоров'я. Тому особа обов’язково повинна повідомляти про зміну своїх персональних даних не тільки органи Пенсійного фонду України, але й свого роботодавця, адже інформація, яка ним подається до Пенсійного фонду, формує дані Реєстру застрахованих осіб, та свого сімейного лікаря для зміни даних в медичній декларації. Тож не зволікайте, а завчасно подбайте про достовірність та актуальність інформації щодо себе, щоб у вкрай важливий момент не відчути складнощів у створенні Е-лікарняного. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

14:35:55 08.04.2022

Для коректного формування електронних лікарняних необхідно перевіряти інформацію в Реєстрі застрахованих осіб

Електронні лікарняні формуються на основі наявної у базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітності страхувальників. Якщо інформація є достовірною та коректною, жодних складнощів з оформленням електронних лікарняних не виникатиме. Пацієнтові на прийомі у лікаря немає необхідності повідомляти точну назву чи код ЄДРПОУ місця працевлаштування – усі необхідні відомості вносяться автоматично з Реєстру застрахованих осіб. Тому вкрай важливо, щоб інформація про персональні дані застрахованої особи завжди була актуальною та ідентичною як в Пенсійному фонді України, так і в Електронній системі охорони здоров’я. Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, протягом десяти днів з моменту їх виникнення. Найзручніше та швидше повідомити Пенсійний фонд - сформувати та подати засобами вебпорталу Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб (розділі «Комунікації з ПФУ»/ пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб») з прикріпленими до неї сканкопіями паспорта та інших документів, що підтверджують зміну персональних даних або через особисте звернення до будь-якого сервісного центру краю. Тож не зволікайте, а завчасно подбайте про достовірність та актуальність інформації щодо себе, щоб у вкрай важливий момент не відчути складнощів у створенні Е-лікарняного. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

14:33:22 08.04.2022

Як перевіряються документи для призначення пенсій та на що слід звертати увагу при їх формуванні

Пенсійна служба ретельно перевіряє документи, подані громадянами для призначення пенсій. Зокрема, здійснює аналіз довідок про заробітну плату, про стаж, виданих для призначення пенсії за вислугу років та одноразової допомоги (відповідно до ст. 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення»), перевіряє відповідність посади та закладу, періоди перебування у відпустках без збереження заробітної плати та періоди перебування у відпустках по догляду за дітьми. В результаті цієї роботи часто виявляються помилки, найбільш поширеними з яких є наступні: – неправильне переведення грошових одиниць, які використовувались до вересня 1996 року; – зазначення у довідках видів оплати праці, на які не нараховувались страхові внески та які не враховуються під час визначення середньомісячного заробітку для обчислення пенсії; – суми лікарняних та відпускних не розподілені за місяцями, у яких вони були нараховані; – зазначення сум, виплачених після звільнення працівника (компенсація за невикористану відпустку тощо); – неправильне відображення дат та номерів наказів; – відсутність у довідках відомостей щодо періодів перебування працівників у відпустках без збереження заробітної плати; – помилки, в тому числі в написанні прізвищ, імен та по батькові осіб, яким такі довідки видаються; – неправильна назва посади тощо. Отож Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області звертає увагу роботодавців, котрі формують та підписують документи для призначення пенсій своїм працівникам та отримання ними грошових допомог, уважно та відповідально ставитись до їх заповнення та у жодному разі не вдаватись до фальсифікацій. Недостовірна інформація неодмінно буде виявлена, за такими фактами будуть вжиті відповідні заходи, передбачені законодавством. Пам’ятайте, що внаслідок недбало або зумисне неправдиво сформованих документів постраждають люди, які у вас працювали. Будьте сумлінними та порядними у ставленні до своїх працівників, до держави та до самих себе, адже тільки чесність та добра ділова репутація є основою успіху будь-якої справи.

10:12:44 25.03.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь