Рішення одинадцятого засідання виконавчого комітету Чагорської сільської ради від 25.11.2022 року
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 150/2022
Про хід виконання рішення № 16/2022 від 24.02.2022 року
«Про виконання завдань виконавчого комітету щодо
організації дотримання належного природоохоронного
законадавства та благоустрою населених пунктів
Чагорської сільської ради»
Ознайомившись з інформацією директора КО «Благоустрій» І.В. БАНАРЯ щодо виконання завдань по забезпеченню широкого залучення населення для участі в проведенні місячника по санітарній очистці територій населених пунктів прилеглих до Чагорської сільської ради та виконання прийнятих заходів, відповідно до розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації «Про проведення санітарної очистки та благоустрою населених пунктів Чернівецької області у 2022 році», керуючись Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Виконавчий комітет Чагорської сільської ради -
В И Р І Ш И В:
- Інформацію директора КО «Благоустрій» І.В. БАНАРЯ щодо проведення санітарної очистки та благоустрою населених пунктів Чагорської сільської ради у 2022 році взяти до відома та рішення № 16/2022 від 24.02.2022 року зняти з контрольного строку, у зв’язку з його виконанням.
- Виконавчому комітету сільської ради питання щодо дотримання належного природоохоронного законадавства та благоустрою населених пунктів Чагорської сільської ради тримати на постійному контролі.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 151/2022
«Про внесення змін у складі комісії з питань техногенно
-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
при виконавчому комітеті Чагорської сільської ради»
Керуючись Кодексом Цивільного захисту України, статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», та з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації дій у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації, Виконавчий комітет Чагорської сільської ради,-
ВИРІШИВ:
- Затвердити новий персональний склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Чагорської сільської ради в редакції, що додається (додаток 1).
- Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Чагорської сільської ради у своїй роботі керуватися раніше затвердженим Положенням, що додається (додаток 2).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Георгія
КОБЛЮКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
Додаток № 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
Чагорької сільської ради
від «25» листопада 2022р. № 151/2022
ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД
комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і
надзвичайних ситуацій
при виконавчому комітету Чагорської сільської ради
Голова комісії: Коблюк Георгій Степанович - сільський голова.
Заступник голови комісії: Лазоренко Дмитро Васильович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів;
Секретар комісії: Косташ Валентина Василівна – керуюча справами (секретар) виконавчого комітету;
Члени комісії:
- Калакайло Роман Іванович – в.о. начальника організаційно-правового відділу;
- Банарь Ігор Вікторович – директор КО «Благоустрій»
- Фіалковський Лазар Георгійович – староста села Молодія;
- Косован Віктор Васильович – староста сіл Луковиця та Кут;
- Поштарюк Олена Костянтинівна – начальник відділу соціального захисту сільської ради;
- Семенюк Олена Валентинівна – головний спеціаліст відділу освіти;
- Дарій Галина Георгіївна – провідний спеціаліст культури, молоді та спорту;
- Онуфрійчук Ірина Сергіївна – головний лікар Чагорської ЛА ЗПСМ;
- Ропчан Олена Василівна – головний лікар Молодійської ЛА ЗПСМ;
- Акіца Тетяна Сергіївна – головний лікар Луковицької ЛА ЗПСМ;
- Калараш Вадим Григорович – директор Чагорського ЗЗСО;
- Сарафінчан Філіча Вікторівна – директор Молодійського ЗЗСО;
- Петрик Василь Володимирович – директор Луковицького ОЗЗС.;
- Бойчук Сергій Георгійович – поліцейський офіцер громади;
- Боднарюк Андрій Васильович – начальник 14 ДПРЧ Управління ДСНС в Чернівецькій області (за згодою).
Керуючий справами (секретар) Валентина КОСТАШ
виконавчого комітету
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Чагорської сільської ради
від «25» листопада 2022р. № 151/2022
Положення
про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і
надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Чагорської сільської ради
1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (далі – Комісія) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим комітетом сільської ради.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної та обласної комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є: - координація дій органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту у разі виникнення надзвичайної ситуації або виявлення загрози її виникнення, а також під час реагування на зазначену ситуацію; - організація першочергових заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня; - участь у здійсненні заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки; - планування роботи з розгляду питань, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
4. Комісія у режимі повсякденної діяльності відповідно до покладених на неї завдань: 1) координує роботу усіх підприємств, які розташовані на території ради щодо розроблення і виконання цільових програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенноекологічної безпеки;
2) розглядає питання щодо: - запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки; - припинення діяльності підприємств, установ, організацій та інших об’єктів незалежно від форми власності і підпорядкування (далі - об’єкти), функціонування яких становить загрозу життю та здоров’ю людей, загрозу забруднення навколишнього природного середовища, і подає відповідні пропозиції сільському голові; - створення і використання запасів матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів стосовно запобігання виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення функціонування локальних систем оповіщення та інформування населення, територіальної системи централізованого оповіщення;
3) подає виконкому сільської ради пропозиції стосовно визначення завдань у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
4) вживає заходів для розвитку діяльності, пов’язаної із здійсненням гідрометеорологічних спостережень і прогнозів;
5) сприяє підготовці та проведенню командно-штабних та штабних навчань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій.
5. Комісія у режимі підвищеної готовності відповідно до покладених на неї завдань:
1) забезпечує координацію діяльності усіх об’єктів, що розташовані на території ради, щодо здійснення ними попереджувальних і першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня;
2) вживає заходів для активізації роботи, пов’язаної із здійсненням спостережень та контролю за станом довкілля, обстановкою на об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглій до них території, прогнозуванням можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
3) забезпечує приведення у готовність до дій у режимі надзвичайної ситуації органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
4) організовує першочергові підготовчі заходи з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, вирішення питань стосовно всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;
5) розробляє комплексні заходи щодо захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, їх ліквідації;
6) організовує роботу, спрямовану на запобігання негативному впливу надзвичайної ситуації, зменшення обсягу можливих втрат і захист населення.
6. Комісія у режимі надзвичайної ситуації відповідно до покладених на неї завдань:
1) здійснює координацію діяльності усіх об’єктів, що розташовані на території ради, щодо вжиття ними першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня;
2) забезпечує залучення сил і засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
3) взаємодіє з відповідними комісіями інших адміністративно-територіальних одиниць, територія яких зазнала негативної дії внаслідок надзвичайної ситуації;
4) організовує першочергові заходи з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, вирішення питань щодо всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;
5) розглядає пропозиції щодо встановлення меж території, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує опрацювання матеріалів, необхідних для обґрунтованого визначення рівня такої ситуації;
6) приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем;
7) вивчає обставини, що склалися, та подає виконкому сільської ради інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку.
7.Комісія має право:
1) заслуховувати інформацію керівників усіх об’єктів, що розташовані на території, з питань, що належать до її компетенції, надавати їм відповідні рекомендації;
2) одержувати від об’єктів, розташованих на території Чугуївського району, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до компетенції Комісії;
3) залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня сили і засоби територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту.
8. Комісію очолює голова, який має заступника. Головою комісії призначається сільський голова. 3 Персональний склад комісії затверджується виконкомом сільської ради.
9. Голова Комісії:
- веде засідання Комісії;
- звертається до органів державного нагляду з клопотаннями щодо проведення позапланових перевірок, зокрема комплексних, суб’єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
10. Основною організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться згідно з планом її роботи, а також у разі необхідності, але не рідше 1 разу на півроку.
Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її складу.
Засідання Комісії веде голова, а у разі його відсутності – заступник голови.
Рішення Комісії приймається відкритим голосуванням і вважається схваленим, якщо за нього проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення Комісії фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні, секретарем Комісії.
Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання усіх об’єктів, що розташовані на території ради.
Організація роботи Комісії здійснюється головою Комісії за допомогою секретаря, який забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також здійснює контроль за виконанням її рішень.
11. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснюється виконкомом сільської ради. Комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету сільської ради.
Голова комісії з питань ТЕБ та НС Георгій КОБЛЮК
Додаток 3
Функціональні обов’язки
голови комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чагорської сільської ради
1. Голова комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій призначається рішенням виконавчого комітету Чагорської сільської ради «Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чагорської сільської ради».
2. Голова Комісії відповідає за організацію роботи Комісії, її готовність до виконання покладених завдань, реалізацію прийнятих Комісією рішень з питань запобігання та реагування на НС, а також здійснення постійного контролю за виконанням заходів щодо захисту населення, яке проживає на території Чагорської сільської ради , проведення рятувальних та інших невідкладних робіт.
3. Голова Комісії:
В режимі повсякденного функціонування голова Комісії зобов'язаний:
- керувати повсякденною діяльністю комісії, своєчасно проводити планові та позапланові засідання Комісії;
- забезпечити своєчасну розробку та затвердження річного плану роботи Комісії;
- організовувати діяльність відповідних служб (відповідальних осіб) щодо прогнозування можливих аварій та оцінки їх наслідків;
- планувати заходи щодо зниження небезпеки виникнення НС на території сільської ради та контролювати їх виконання;
- організовувати підготовку керівного та командно-начальницького складу ЦЗ до дій у надзвичайних ситуаціях;
- очолювати комісію щодо оцінки готовності (допуск) персоналу до проведення спеціального об’єктового навчання (тренування).
При виникненні загрози надзвичайних ситуацій голова Комісії зобов'язаний:
- при отриманні інформації про НС (розпорядження, сигналу і т.п.) віддати розпорядження на оповіщення та збір членів Комісії та прибути на місце збору Комісії;
- оцінити та уяснити ситуацію, яка може скластися, масштаби та характер небезпеки для території і населення сільської ради;
- прийняти запобіжне рішення по протидії НС (невідкладні заходи щодо захисту території і населення, локалізації джерела небезпеки, організації розвідки, приведення у готовність сил та засобів реагування);
- ввести в дію відповідні розділи „Плану дій органів управління і сил ЦЗ сільської ради з запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій”;
- особисто та через членів Комісії здійснювати контроль за виконанням прийнятих рішень;
- підтримувати постійний зв'язок та інформаційний обмін з Комісією з питань ТЕБ та НС відповідної функціональної підсистеми ЄДС, а також місцевого і територіального рівня;
- інформувати голову сільської ради про ситуацію, яка склалася, прийнятих заходах протидії НС, необхідності залучення додаткових сил і засобів (функціональних та територіальних);
- надавати голові сільської ради пропозиції щодо режимів функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання і реагування на НС техногенного та природного характеру.
Голова Комісії має право:
1. Приймати рішення в межах повноважень Комісії.
2. Залучати для запобігання виникненню або ліквідації наслідків надзвичайної ситуації транспортні, рятувальні, відбудовчі, медичні та інші сили і засоби територіальної підсистеми єдиної державної системи відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Контролювати виконання рішень засідань Комісії.
4. Вносити начальнику цивільного захисту-голові сільської ради пропозиції про заохочення (нагородження) осіб, які зробили внесок в розробку та реалізацію заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, ліквідації їх наслідків.
5. Делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій свої повноваження заступникам.
Голова комісії з питань ТЕБ та НС Георгій КОБЛЮК
Додаток № 4
Функціональні обов’язки
заступника голови комісії з питань ТЕБ та НС
1. Заступник голови комісії з питань ТЕБ та НС призначається рішенням виконавчого комітету Чагорської сільської ради „Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чагорської сільської ради ” та підпорядковується безпосередньо голові комісії з питань ТЕБ та НС.
2. Заступник голови Комісії відповідає за планування заходів з питань цивільного захисту, своєчасне приведення у готовність сил та засобів ЦЗ з метою проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, забезпечення надійного та сталого управління в надзвичайних ситуаціях.
3. Обов’язки заступника голови комісії.
В повсякденній діяльності зобов'язаний:
- вивчати вимоги керівних документів щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
- розробляти річний план роботи Комісії;
- підтримувати в готовності пункт управління, періодично проводити тренування щодо оповіщення і збору Комісії (згідно з планом роботи або з розпорядженням голови Комісії);
- планувати та контролювати підготовку керівного керівних кадрів і фахівців у сфері ЦЗ, сил реагування, навчання персоналу з питань цивільного захисту та ліквідації НС;
- проводити роботу щодо комплектування, обладнання та обліку аварійно-рятувальних (пошуково-рятувальних) формувань, забезпечувати їх постійну готовність до дій.
При загрозі та виникненні НС зобов'язаний:
- з отриманням інформації про НС прибути на своє робоче місце, організувати контроль за прибуттям членів Комісії та доповісти голові Комісії про їх збір;
- організувати (при потребі) роботу експертної групи Комісії щодо оперативного прогнозування можливих наслідків НС;
- організувати постійне чергування членів Комісії;
- організувати розвідку, спостереження та контроль за зміною обстановки;
- організувати збирання та обробку інформації;
- брати участь у приведенні до готовності необхідних сил та засобів ЦЗ;
- надавати голові Комісії відпрацьовані експертною групою пропозиції щодо захисту персоналу та ліквідації наслідків НС, організації рятувальних та інших невідкладних робіт;
- брати участь в організації рятування населення та матеріально-технічних ресурсів;
- особисто очолювати роботи на найбільше відповідальних (небезпечних) ділянках;
- забезпечувати управління силами та засобами реагування на всіх етапах локалізації НС, ведення рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків НС;
- своєчасно інформувати голову Комісії про відпрацьовані заходи та про виконання рішень Комісії.
Голова комісії з питань ТЕБ та НС Георгій КОБЛЮК
Додаток № 5
Функціональні обов’язки
секретаря комісії з питань техногенно-екологічної безпеки
та надзвичайних ситуацій
1. Секретар комісії з питань ТЕБ та НС призначається рішенням виконавчого комітету Чагорської сільської ради „Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чагорської сільської ради ”.
2. У своїй роботі секретар Комісії безпосередньо підпорядковується голові Комісії, а у випадку відсутності - заступникам.
3. Організаційною основою діяльності секретаря Комісії є річний план роботи Комісії сільської ради, річний план роботи постійної комісії з питань ТЕБ та НС адміністративно-територіальної одиниці.
4. Секретар Комісії відповідає:
- за розробку плануючої і звітної документації Комісії;
- за підготовку і проведення засідань Комісії;
- за координацію робіт, пов’язаних з розробленням контрольно-профілактичних заходів щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій техногенного і природного походження та ліквідації їх наслідків.
5. Секретар Комісії зобов’язаний:
- знати вимоги керівних документів щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
- забезпечувати підготовку матеріалів до засідань Комісії, доводити рішення до відповідальних осіб, здійснює контроль за виконанням рішень;
- перед початком засідань Комісії з’ясовувати виконання прийнятих раніше рішень;
- брати участь у розробці заходів щодо вдосконалення правового регулювання питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
- брати участь у комплексних перевірках стану ЦЗ.
Голова комісії з питань ТЕБ та НС Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 152/2022
«Про підсумки роботи відділу соціального захисту
населення, служби у справах дітей та сім’ї сільської
ради щодо соціальної захищеності різних груп
населення та вирішення питань опіки та піклування».
Відповідно до Законів України «Про соціальні послуги», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку», «Про соціальний захист дітей війни», керуючись ст. 32, 34, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Виконавчий комітет сільської ради,-
ВИРІШИВ:
- Інформації начальника відділу соціального захисту сільської ради, Олени ПОШТАРЮК та начальника служби у справах дітей, Тетяни ЛОТОЦЬКОЇ про підсумки роботи щодо соціальної захищеності різних груп населення, проживаючого на території населених пунктів Чагорської об’єднаної територіальної громади та вирішення питань опіки та піклування взяти до відома.
- Рішення виконавчого комітету № 50/2022 від 26.05.2022 року «Про підсумки роботи відділу соціального захисту населення, служби у справах дітей та сім’ї сільської ради щодо соціальної захищеності різних груп населення та вирішення питань опіки та піклування» зняти з контролю у зв’язку з його виконанням..
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
Додаток
до рішення виконавчого
комітету № 152/2022 від 25.11.2022 року
Пріоритетними завданнями соціальної політики на сучасному етапі, зважаючи ще й на ситуацію, яка наразі відбувається в державі, у зв’язку з агресією зі сторони Росії та з умовами воєнного стану залишаються - підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг. Послуги із соціальної підтримки стосуються майже кожної родини з моменту народження і супроводжують упродовж життя, а на даний час особливо.
Завдання відділу соціального захисту населення - наблизити соціальні послуги до людей, зробити їх якісними, дійти до кожної людини, не залишити її без уваги, своєчасно допомогти.
Функції, які виконує відділ соціального захисту населення:
Відділ свою діяльність щодо надання адміністративних послуг соціального характеру охоплює:
- організацію безпосереднього прийому громадян;
- приймання та опрацювання документів з метою передачі їх до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації.
Діяльність щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, формування та виконання місцевих програм соціальної підтримки провадиться відділом та охоплює:
- консультування з питань застосування законодавства, щодо соціальної допомоги, житлових субсидій, надання пільг, компенсацій за догляд (надання соціальних послуг), санаторно-курортного лікування, оздоровлення та відпочинку дітей, отримання засобів реабілітації, опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена, надання соціальних послуг, з інших питань, пов’язаних із соціальною підтримкою населення;
- визначення потреб громади в соціальних послугах;
- прийняття рішень про організацію надання соціальних послуг;
- виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- організацію надання соціальних послуг відповідно до потреб громади;
- призначення та виплату одноразової допомоги та компенсацій, що фінансуються за рахунок коштів бюджету територіальної громади;
- розв’язання питань надання за рахунок коштів місцевого бюджету ритуальних послуг у зв’язку з похованням громадян у випадках, передбачених законодавством (у тому числі одиноких);
- забезпечення захисту прав і законних інтересів повнолітніх осіб, які потребують встановлення опіки або піклування, недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена;
- забезпечення ведення обліку багатодітних сімей;
- профілактику бездомності та соціального сирітства;
- вжиття заходів реагування на звернення та повідомлення про вчинення домашнього насильства і торгівлі людьми;
- вжиття заходів щодо усунення дискримінації за ознакою статі відповідно до законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та протидії дискримінації;
- визначення потреби громади у надавачах соціальних і реабілітаційних послуг, у тому числі особам з інвалідністю, залежно від потреб громади у відповідних послугах, а також підготовку необхідного обґрунтування для прийняття рішення про створення або залучення відповідних надавачів;
- моніторинг, оцінювання якості надання соціальних послуг;
- проведення інформаційно-просвітницької роботи серед населення, спрямованої на:
- підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, жорстокому поводженню з дітьми, а також запобігання та протидії домашньому насильству;
- спонукання людей до переходу «від очікування допомоги до самореалізації»;
- формування сімейних цінностей, почуття причетності до розв’язання важливих соціальних завдань територіальної громади.
Сьогодні в Україні відбувається реформування системи соціального захисту з метою забезпечення належного рівня життя населення. Однією зі складових такої реформи є вдосконалення системи надання соціальних послуг. При цьому важливе значення має проведення вказаної реформи відповідно до міжнародних стандартів із одночасною децентралізацією влади та наданням широких повноважень органам місцевого самоврядування щодо соціального обслуговування населення. Адже, як слушно, органи місцевого самоврядування найбільш наближені до територіальної громади, тому їх діяльність, особливо щодо надання послуг населенню, відчувається щодня. Розвиток суспільних відносин зумовлює розширення кола суб’єктів, які потребують надання соціальних послуг, що робить необхідним розширення переліку їх видів та форм, покращення якості надання та забезпечення адресності. Важливе значення має пошук додаткових фінансових надходжень, у тому числі з недержавного сектору економіки, для соціального обслуговування, а також залучення членів територіальної громади до формування концептуальних засад надання соціальних послуг на відповідній території. Актуальність у сфері надання соціальних послуг зумовлена необхідністю переосмислення ролі органів місцевого самоврядування в наданні якісних та доступних соціальних послуг членам територіальної громади.
З 01.01.2022 року по 25.05.2022 року соціальними працівниками Чагорської сільської ради було подано в Управління праці та соціального захисту населення, наступні види допомог:
- 37 заяв - надання пільг багатодітним сім'ям;
- 1 заяв – надання пільг учасникам бойових дій;
- 8 заяв – надання пільг учасникам ВВ війни;
- 15 заяв - надання пільг дітям ВВ війни.
За вищезазначений період подано в Управління праці та соціального захисту населення – 226 заяв про надання житлових субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного палива.
Також є ряд соціальних допомог, які надаються населенню територіальної громади, а саме:
- 22 заяв – у зв'язку вагітністю та пологами;
- 35 заяв – при народженні дитини;
- 40 заяв - на дітей одиноким матерям;
- 2 заяви - на дітей, над якими встановлену опіку та піклування;
- 124 заяви – на державну допомогу малозабезпеченим сім'ям;
- 7 заяв - на догляд внаслідок психічного розладу І – ІІ групи;
- 20 заяв – на догляди за інвалідами І групи.
- 997 заяв – на довідки внутрішньо переміщеним особам;
- 468 заяв – на виплату про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам;
- 32 заяв – на відшкодування витрат на комунальні послуги за розміщення внутрішньо переміщених осіб у власному житловому будинку.
Соціальними працівниками надалі будуть виконуватись всі вимоги та обов'язки згідно чинного законодавства по наданню допомоги різним категоріям населення територіальної громади.
Удосконалення системи соціальних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування на рівні територіальної громади, має важливе значення для реального забезпечення потреб місцевого населення в якісних і доступних послугах. При цьому соціальними послугами вважаємо всі послуги, надання яких сприяє реалізації соціальних прав особи. Необхідним є вдосконалення повноважень органів місцевого самоврядування щодо організації діяльності з надання соціальних послуг, у тому числі перенесення ряду
повноважень із делегованих у розряд самоврядних. Водночас необхідно передбачити і низку обов’язків для сільських рад у досліджуваній сфері. Передусім важливим є нормативна
регламентація обов’язку органів місцевого самоврядування надавати такі послуги, проводити моніторинг серед місцевого населення щодо їх доступності та якості. Також органи місцевого самоврядування повинні використовувати можливість залучення недержавних організацій до процесу надання соціальних послуг з метою створення альтернативних можливостей для жителів громади отримати якісні послуги. Важливе значення має налагодження співпраці між органами місцевого самоврядування та членами територіальної громади у сфері соціального обслуговування та надання ефективних соціальних послуг, у тому числі з метою розробки спеціальних місцевих соціальних програм. У цілому органи місцевого самоврядування повинні використовувати всі наявні ресурси для забезпечення ефективної реалізації права кожного жителя громади на отримання якісних соціальних послуг.
Начальник відділу соціального захисту Олена ПОШТАРЮК
Додаток
до рішення виконавчого
комітету № 152/2022 від 25.11.2022 року
Служба у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради була утворена відповідно до рішення cесії Чагорської сільської ради від 20.12.2019 року № 164-102019«Про створення служби у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради»
Протягом звітного періоду службою у справах дітей проводилась робота, спрямована на реалізацію пріоритетних завдань:
- реалізовувати державну політику з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;
- забезпечувати соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- формувати громадську думку щодо поліпшення становища дітей, сприяти розвитку сімейних форм виховання дітей;
- забезпечити дотримання принципів пріоритетності сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- розробляти заходи, спрямовані на поліпшення становища дітей, забезпечення їх прав, свобод і законних інтересів, усувати причини, що породжують негативні явища в дитячому середовищі;
- забезпечувати якісне ведення реєстру житла, закріпленого за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування;
- своєчасно виявляти сім’ї з дітьми, що перебувають у складних життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу та створювати умови для повернення дитини до біологічної родини;
- забезпечувати безперешкодний прийом громадян;
- забезпечувати об’єктивний, своєчасний та кваліфікований розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян.
Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування,
особи з їх числа
Станом на 26.05.2022 р. на первинному обліку ССД перебуває 18 дітей, які мають статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування (діти сироти - 4; діти, позбавлені батьківського піклування - 14).
У громаді успішно функціонує:
- 8 сімей опікунів/піклувальників в яких виховуються 13 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, у тому числі діти які прибули з інших територій,
- 2 прийомні сім’ї, в яких виховується 5 дітей,
Протягом 2022 року статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування отримали 2 дітей, які влаштовані в ОКНП »Чернівецький обласний спеціалізований будинок дитини” на повне державне утримання.
Служба у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради здійснюють постійний контроль за дотриманням житлових та майнових прав статусних дітей, так на квартирному, соціальному обліках перебуває 6 осіб із числа дітей сиріт дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 дитина позбавлена батьківського піклування. Поступово черга рухається діти отримують житло.
Випускники навчальних закладів із числа дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування нашої громади щороку отримують грошову допомогу від служби у розмірі 2 тис. грн., у 2021 році 3 дітей отримали матеріальну допомогу.
Діти, які виховуються в сімейних формах виховання, традиційно приймають активну участь у заходах місцевого та обласного рівня:
- обласний мистецький конкурс-фестиваль родин «Увага дитині – успіх країні», де діти мають можливість продемонструвати свої творчі здібності, родинні традиції та звичаї;
- масштабні заходи до Дня захисту дітей, які проходять у селищі, Новорічні та Різдвяні свята,
- День Усиновлення та інші.
За звітний період працівниками служби відвідано всіх дітей даної категорії за місцем проживання, про що складено відповідні акти, ретельно здійснюється контроль за станом утримання, виховання, навчання дітей, підготовки їх до самостійного життя, навчання.
Було організовано та проведено 50 профілактичних заходів (рейдів) протягом із залученням структурних підрозділів органів виконавчої влади, органів внутрішніх справ, а також громадських організацій, що працюють в інтересах дітей, щодо виявлення дітей, які можуть постраждати про погіршенні погодних умов. Протягом 2021 року і 2022 року було перевірено всі місця можливого перебування дітей: теплотраси, підвали, горища, ринки, вокзали, нежитлові будівлі, а також умови утримання дітей в сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах. Під час проведення профілактичних заходів (рейдів) звернути особливу увагу на своєчасне виявлення та вилучення дітей з несприятливого середовища, влаштування вилучення дітей до закладів соціального захисту дітей та лікувальних закладів. Протягом 2021-2022 року не було виявлено випадків загибелі, травмування дітей внаслідок погіршення погодних умов.
Станом на 26.05.2022 року на території Чагорського ТГ створено та функціонують 2 прийомні сім’ї, в якій виховуються 5 дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Прийомна сім’я є однією з форм влаштування дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Сімейні форми влаштування забезпечують соціальний захист, захист майнових та житлових прав дитини, догляд, виховання , корекцію та компенсацію розвитку, вирішення медичних проблем,подолання психологічних травм, задоволення щоденних потреб дитини, яка залишилася без піклування батьків. Метою створення прийомних сімей є забезпечення належних умов для виховання в сімейному оточенні дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Діти в закладах інституційного догляду
З нашої громади 2 дітей, позбавлених батьківського піклування перебувають у закладах інституційного догляду.
З батьками проводиться робота щодо повернення дітей з інституційних закладів.
Діти, які перебувають у складних життєвих обставинах
Робота Служби у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради спрямована на збереження для дитини її біологічної родини, зменшення кількості дітей, які перебувають поза сімейним оточенням, сприяння створенню умов для виховання відповідального батьківства. Саме тому одним із основним напрямком роботи служби у справах дітей є вчасне виявлення таких дітей та проведення з ними відповідної профілактично-виховної роботи.
Станом на 26.05.2022 року облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах становить 30 дітей:
5 дітей поставлено на облік по причині ухиляння батьків від виконання своїх батьківських обов’язків;
0 дітей - через насильство в сім’ї, жорстоке поводження з ними.
За цей же період знято з обліку 2 дітей, у зв’язку із зникненням підстав перебування на обліку, з досягненням повноліття.
Від початку року проведено обстеження житлово-побутових умов проживання 50 сімей, що потрапили в поле зору служби у справах дітей та сім’ї. Під час обстежень умов проживання дітей надається інформаційна, правова, гуманітарна допомога у подоланні складних життєвих обставин, які склалися в їх сім’ях, в тому числі повернення дітей до навчальних закладів, виявлення дітей, з якими жорстоко поводяться батьки чи дорослі, надання допомоги батькам у працевлаштуванні, а за необхідності - влаштування дітей до закладів соціального захисту.
У разі, коли проведена робота не дає позитивних результатів, службою у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради порушувалися клопотання перед органами внутрішніх справ про притягнення батьків до відповідальності за ст.184
КУпАП. Так, за звітний період до адміністративної відповідальності за неналежне виконання обов’язків по відношенню до дітей притягнуто 5 осіб.
Протягом 2022 року спеціалісти служби взяли участь в 10 судових засіданнях щодо захисту прав та інтересів дітей.
Патронатні сім’ї
Для тимчасового догляду, виховання та реабілітації дітей на період подолання дитиною та її батьками складних життєвих обставин законодавством передбачено нову форму – патронат над дитиною.
Спеціалісти служби провели активну інформаційно просвітницьку роботу в організаціях та установах, серед різних верств населення, щодо запровадження послуги з патронату у нашій громаді.
Наразі активно проводиться індивідуальні консультації населення щодо створення патронатних сімей, адже послуга патронату - це офіційне працевлаштування у себе вдома.
Жорстоке поводження з дітьми або загроза його вчинення
На постійному контролі в службі у справах дітей перебуває питання жорстокого поводження з дітьми та попередження насильства в сім’ї. Через жорстоке поводження, на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах поставлено 6 дітей:
0 дітей – постраждали від економічного насильства одного із батьків,
0 дитини – сексуальне насильство (зґвалтування)
З метою формування свідомого відповідального ставлення до проблеми насильства, як негативного явища, спеціалісти служби спільно із соціальними партнерами відвідали всі сім’ї, що перебувають на обліку сімей/дітей СЖО Чагорської ТГ та провели інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо захисту дітей від усіх форм жорстокого поводження, з окремими з’ясовували причини, які призводять до сімейних конфліктів. Спеціалістами було надано необхідне коло знань з вищевказаних питань, обговорювались недопустимість скоєння насильства в сім’ї в контексті виховання дитини.
Комісія з питань захисту прав дитини
Від початку 2021 року службою у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету забезпечено організацію проведення 14 засідань комісії з питань захисту прав дитини. За поданням служби у справах дітей, комісією розглянуто та прийнято 41 рішення. Під час розгляду складних питань начальник служби у справах дітей приймає участь у спільних засіданнях на відповідних територіях старостинських округів.
На засіданні комісії розглядались питання:
- про неналежне виконання батьківських обов’язків,
- про стан виховання, утримання і розвиток дітей-сиріт у сім’ї опікунів/піклувальників,
- взяття дитини на облік як такої, що перебуває в складних життєвих обставинах,
- надання дозволу на укладення договору дарування частини житлового будинку, право користування якою мають неповнолітні діти та ін.
З метою запобігання випадків незаконного відчуження житла служба у справах дітей при розгляді звернень громадян щодо здійснення того чи іншого правочину, що стосується дитини ретельно вивчає підстави для надання такого дозволу, перевіряє достовірність наданих документів. Усі питання, які пов’язані з відчуженням або придбанням житла, де діти мають право власності чи користування означеним житлом розглядаються на засіданні комісії з питань захисту прав дитини.
Протягом року, щомісячно, службою ініціюються питання на розгляд виконавчого комітету Чагорської сільської ради, прийнято 41 рішення спрямовані на захист прав та інтересів дітей нашої громади.
Службою у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради щодня забезпечують реалізації державної соціальної політики на території нашої громади у сфері соціального захисту дітей.
З метою інформування громадськості про діяльність служби у справах дітей та сім’ї виконавчого комітету Чагорської сільської ради систематично розміщуються та поширюються дописи на сторінках в соціальних мережах, офіційному сайті селищної ради.
В рамках реалізації Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» служба у справах дітей вживає заходів щодо виявлення дітей, які жебракують та тривалий час проводять на вулиці без нагляду дорослих. Відповідно до затвердженого графіку службою у справах дітей проведено протягом 2021 -2022 року , спільно з представниками сектору ювенальної превенції відділення поліції,
спеціалістами відділу освіти, культури, медицини, молоді, спорту та соціального захисту Тростянецької селищної ради та ГО «Шериф» 8 профілактичних рейдів «Діти вулиці», «Неблагополучна сім’я», «Урок» в ході яких перевірені місця найбільшої концентрації дітей, а саме: громадського відпочинку, розважальні заклади. Під час проведення рейду «Діти вулиці» в парковій зоні було виявлено 5 дітей віком від 13 до 16 років, які після двадцять другої години перебували без супроводу дорослих та 3 неповнолітніх віком від 16 до 17 років, які розпивали спиртні напої. З підлітками та їх батьками проведено відповідну профілактичну роботу.
Аналізуючи стан соціальної захищеності дітей у Чагорській ТГ протягом 2021- 2022 року працівником служби у справах дітей проводилась роз’яснювальна та консультативна робота щодо створення та функціонування на території ОТГ патронатних сімей, з метою тимчасового догляду, виховання та реабілітації дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною та її батьками складних життєвих обставин. Постійно проводилась інформаційно-просвітницька кампанія серед населення щодо пропаганди сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, таких як усиновлення, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу, розміщувалися матеріали з даного питання на офіційному веб-сайті Тростянецької селищної ради.
З метою захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, створення умов для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, службою у справах дітей також розроблено та розповсюджено буклети з даної тематики.
Начальник служби у справах дітей та сім’ї Тетяна ЛОТОЦЬКА
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 153/2022
«Про виділення новорічних подарунків дітям
дошкільного віку, дітям 1-4 класів закладів освіти
та дітям соціально-уразливих категорій населених
пунктів Чагорської сільської ради»
Відповідно до статей 34, 42, 51, 52, 53, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши рекомендації первинної профспілкової організації Чагорської сільської ради з метою підтримки дітей всіх категорій, Виконавчий комітет сільської ради,-
ВИРІШИВ:
1. Відділу освіти, культури, молоді та спорту Чагорської сільської ради забезпечити привітання з Новорічними та Різдвяними святами дітей всіх категорій з врученням новорічних подарунків. (Додаток 1).
2. Відділу бухгалтерського обліку Чагорської сільської ради профінансувати кошти для придбання 835 штук новорічних подарунків відповідно до додатку 1.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Георгія КОБЛЮКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 154/2022
«Про затвердження списку осіб та виділення
коштів для придбання продуктових подарунків
на новорічні та різдвяні свята»
Керуючись п. 23 частини 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення сесії Чагорської сільської ради № 09-02/2020 від 22.12.2020 року «Про сільський бюджет Чагорської об’єднаної територіальної громади на 2022 рік», з нагоди святкування новорічних та різдвяних свят, Виконавчий комітет сільської ради,-
ВИРІШИВ:
- Затвердити список осіб, яким надається матеріальна допомога продуктовими подарунками на новорічні та різдвяні свята в кількості 336 шт. гостропотребуючим верствам населення Чагорської громади з нагоди святкування новорічних та різдвяних свят згідно додатків, що додаються.
- Контроль за виконання даного рішення покласти на сільського голову Георгія КОБЛЮКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 155/2022
«Про виділення одноразової грошової матеріальної
допомоги гостропотребуючим жителям населених
пунктів Чагорської сільської ради Чернівецького
району Чернівецької області».
Керуючись підпунктом 1 пункту “а” частини першої статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, відповідно до рішення 3-ої сесії Чагорської сільської ради VІІІ скликання від 12.02.2020 року № 50-3/2021 «Про внесення змін до «Програми соціального захисту населення «Турбота» по Чагорській сільській раді на 2021-2023 рр.», розглянувши заяви та додані до них документи гостропотребуючих жителів населених пунктів Чагорської сільської ради, Чернівецького району, Чернівецької області та з метою соціального забезпечення територіальної громади, Виконавчий комітет Чагорської сільської ради, -
ВИРІШИВ:
1. Надати одноразову грошову матеріальну допомогу гостропотребуючим жителям населених пунктів Чагорської сільської ради, Чернівецького району, Чернівецької області у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем у рамках виконання Програми соціального захисту населення «Турбота» наступним мешканцям:
1.1. Гр. Косташ Варварі Георгіївні, жительці с. Чагор, вул. Дружби народів, 22, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та оздоровлення в сумі 1000,00 грн.;
1.2. Гр. Чорней Сергію Івановичу, жителю с. Чагор, вул. Київська, 6А, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на поховання батька Чорнея Івана Дмитровича, який помер 31.10.2022 року, а/з № 44 від 01.11.2022 року в сумі 1000,00 грн.;
1.3. Гр. Роман Степану Іллічу, жителю с. Чагор, вул. Жукова, 13, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та реабілітацію, після перенесення інсульту в сумі 1000,00 грн.;
1.4. Гр. Сімінюк Стелі Георгіївні, жительці с. Чагор, вул. О. Кобилянської, 109, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та придбання ліків для чоловіка Порфіряна Миколи Вікторовича, 1959 року народження в сумі 2000,00 грн.;
1.6. Гр. Косташ Степану Миколайовичу, жителю с. Чагор, вул. М. Емінеску, 5, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на поховання доньки Глевко Анжели Степанівни, яка померла 08.09.2022 року, а/з № 23 від 13.09.2022 року в сумі 1000,00 грн.;
1.7. Гр. Чоботар Домніці Степанівні, жительці с. Молодія, вул. Українська, 21-Г, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та оздоровлення в сумі 1000,00 грн.;
1.8. Гр. Сливоцькій Штефанії Іванівні, жительці с. Молодія, вул. 28 Червня, 22, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та оздоровлення в сумі 1000,00 грн.;
1.9. Гр. Андрусяк Наталії Василівні, жительці с. Луковиця, вул. Миру, 56, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та оздоровлення сина Андрусяка Богдана Вікторовича, 05.08.2007 року народження в сумі 1000,00 грн.;
1.10. Гр. Марчуку Івану Михайловичу, жителю с. Луковиця, вул. Гагаріна, 10, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування та оздоровлення в сумі 1000,00 грн.;
1.11. Гр. Мар’янчук Ірині Валеріївні, жительці с. Луковиця, вул. Головна, 3, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на лікування в сумі 1000,00 грн.;
1.12. Гр. Міщенко Наталії Адамівні, жительці с. Чагор, вул. Штефана Великого 43, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на покращення житлово-побутових умов проживання в сумі 5000,00 грн.;
1.13. Гр. Ростоцькій Любові Петрівні, жительці с. Чагор, вул. Дружби народів 42-А, Чернівецького району, Чернівецької області одноразову грошову матеріальну допомогу на покращення житлово-побутових умов проживання в сумі 1000,00 грн.
2.Фінансово-господарському відділу Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (Хмара М.М.) провести виплату одноразової грошової матеріальної допомоги вищевказаним гостропотребуючим жителям населених пунктів Чагорської сільської ради, Чернівецького району, Чернівецької області згідно з пунктом 1 даного рішення.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голови Георгія КОБЛЮКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 156/2022
«Про виділення матеріальної допомоги
поліцейському офіцеру громади
Бойчуку Сергію Георгійовичу з метою
заохочення за сумлінну працю»
Розглянувши клопотання про надання матеріальної допомоги Бойчука С.Г., керуючись підпунктом 1 пункту “а” частини першої статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, відповідно до рішення 3-ої сесії Чагорської сільської ради VІІІ скликання від 12.02.2020 року № 50-3/2021 «Про внесення змін до «Програми соціального захисту населення «Турбота» по Чагорській сільській раді на 2021-2023 рр.» та пп. “3” п. 2 і п. 6 Постанови № 268 від 09.03.2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади та інших органів» (зі змінами) за високі досягнення у праці та сумлінне виконання обов’язків, Виконавчий комітет Чагорської сільської ради, -
ВИРІШИВ:
- Виділити одноразову матеріальну допомогу поліцейському офіцеру громади сектору взаємодії з громадами відділу превенції Чернівецького районного управління поліції ГУНП в Чернівецькій області, капітану поліції Бойчуку Сергію Георгійовичу з метою заохочення стосовно підсумками роботи 2022 року за високі досягнення у праці та сумлінне виконання обов’язків в сумі 5000,00 грн.
- Головному бухгалтеру М.М. ХМАРА нарахувати Бойчуку С.Г. одноразову грошову матеріальну допомогу в сумі 5000,00 грн.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Георгія КОБЛЮКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 157/2022
«Про розгляд звернень фізичних та юридичних осіб щодо
присвоєння поштових адрес, погодження складу об’єктів
нерухомого майна згідно їх місця розташування на території
Чагорської сільської ради після проведення інвентаризації»
Відповідно до підпункту 10 пункту «б» статті 30, статті 31, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р. № 559 «Про містобудівний кадастр», Положення про порядок присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомості в селі Чагор Чернівецького району Чернівецької області, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 26 листопада 2020 року № 110/2020, постанови Кабінету Міністрів України від 07 липня 2021 року № 690 «Про затвердження Порядку Присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна» та на підставі заяв громадян щодо присвоєння поштових адрес земельним ділянкам та об’єктам нерухомого майна, розташованих в населених пунктах Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, з метою упорядкування житлових адрес згідно місця їх розташування, Виконавчий комітет Чагорської сільської ради-
В И Р І Ш И В:
- Присвоїти поштову адресу:
1.1. З метою упорядкування житлових адрес згідно місця розташування об’єктів нерухомого майна та у зв’язку із поділом земельної ділянки загальною площею 0,1153 га, кадастровий номер 7321087900:01:005:0634 з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)», що належить Герману Василю Дмитровичу на підставі правовстановлюючих документів, що додаються:
- залишити поштову адресу житлового будинку, господарських будівлях і спорудах, що знаходиться на земельній ділянці площею 0,0636 га, кадастровий номер 7321087900:01:005:1320 з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)»: село Чагор, провулок О. Кобилянської, № 4 (чотири), Чернівецького району, Чернівецької області;
- присвоїти поштову адресу іншому житловому будинку, що розміщений на земельній ділянці площею 0,0517 га, кадастровий номер 7321087900:01:005:1319, з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)»: село Чагор, провулок О. Кобилянської, № 4-А (чотири «А»), Чернівецького району, Чернівецької області;
1.2. у зв’язку з інвентаризацію об’єктів нерухомого майна на вулиці Польовій в селі Чагор, змінити поштову адресу житлового будинку, господарських будівель і споруд, що належить Данилейко Вероніці Василівні на підставі правовстановлюючих документів та розміщений на земельній ділянці орієнтовною площею 0,06 га, з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)», що перебуває в її користуванні з адреси:
село Чагор, вулиця Незалежності, № 164-А, Чернівецького району, Чернівецької області,-
на адресу: село Чагор, вулиця Польова, № 26 (двадцять шість), Чернівецького району, Чернівецької області;
1.3. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Смольському Олегу Васильовичу на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 102, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.4. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Проданюк Олександру Павловичу на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 105, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.5. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Бундз Андрію Васильовичу на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 110, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.6. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Меленко Дмитру Володимировичу на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 111, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.7. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Варварюк Діані Владіславівні на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 139, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.8. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Волос Галині Василівні на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 157, Чернівецького району, Чернівецької області;
1.9. новоствореному об’єкту нерухомого майна – квартирі у будинку квартирного типу № 10-А, по вул. І. Мазепи в селі Чагор, розміщений на земельній ділянці, кадастровий номер якої 7321087900:01:003:2304, що належить Бундз Андрію Васильовичу на підставі правовстановлюючих документів: село Чагор, вулиця І. Мазепи, № 10-А (десять «А»), квартира, № 159, Чернівецького району, Чернівецької області.
2. Рекомендувати заявникам звернутись до акредитованих суб’єктів державної реєстрації для
оформлення документації та отримати правовстановлюючі документи з присвоєною поштовою
адресою.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань
діяльності виконавчих органів Дмитра ЛАЗОРЕНКА та завідуючого сектором земельних
ресурсів Семена РУСНАКА.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК
УКРАЇНА
ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від «25» листопада 2022 року село Чагор № 158/2022
«Про розгляд заяв власників об’єктів
нерухомого майна щодо місця реєстрації»
- СЛУХАЛИ: заяву гр. Павлович Віорела Степановича, який просить зареєструвати до власного житлового будинку в с. Чагор по провул. Нікітіна № 6 Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області місце проживання новонародженого сина Павловича Дмитра Віореловича, 27.10.2022 року народження.
ВИРІШИЛИ: Керуючись ст. 38 п. 1 делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Цивільного та Житлового кодексів України, заяву гр. Павлович Віорела Степановича задовільнити. Згідно згоди голови домогосподарства Павлович Віорела Степановича, зареєструвати до погосподарського номеру в с. Чагор по провул. Нікітіна № 6, Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області місце проживання новонародженого сина Павловича Дмитра Віореловича, 27.10.2022 року народження.
- Секретарю виконавчого комітету В.В.КОСТАШ провести відповідні записи в погосподарській книзі.
- СЛУХАЛИ: заяву гр. Пентковського Максима Вікторовича, який просить зареєструвати до власної квартири № 16, що розміщена в буд. № 10 по вул. Козацькій в с. Чагор Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області місце проживання новонародженого сина Пентковського Марка Максимовича, 23.10.2022 року народження.
ВИРІШИЛИ: Керуючись ст. 38 п. 1 делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Цивільного та Житлового кодексів України, заяву гр. Пентковського Максима Вікторовича задовільнити. Згідно згоди голови домогосподарства Пентковського Максима Вікторовича зареєструвати до погосподарського номеру в с. Чагор провул. Нікітіна № 6, Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області місце проживання новонародженого сина Пентковського Марка Максимовича, 23.10.2022 року народження.
- Секретарю виконавчого комітету В.В.КОСТАШ провести відповідні записи в погосподарській книзі.
- СЛУХАЛИ: заяву гр. Павлович Віктора Георгійовича, який просить зареєструвати до власного житлового будинку в с. Чагор провул. Шт. Великого, № 13, Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області, місце проживання онуки Добрянської Емілії Павлівни, 28.04.2020 року народження.
ВИРІШИЛИ: Керуючись ст. 38 п. 1 делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Цивільного та Житлового кодексів України, заяву гр. Павлович Віктора Георгійовича задовільнити. Згідно згоди голови домогосподарства Павлович Віктора Георгійовича, зареєструвати до погосподарського номеру в с. Чагор провул. Шт. Великого, № 13, Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області місце проживання онуки Добрянської Емілії Павлівни, 28.04.2020 року народження.
- Секретарю виконавчого комітету В.В.КОСТАШ провести відповідні записи в погосподарській книзі.
- СЛУХАЛИ: заяву гр. Пітей Сергія Миколайовича, який просить зареєструвати до власного житлового будинку в с. Чагор вул. Буковинська № 6, Чернівецького (Глибоцького) району Чернівецької області, місце проживання дружини Пітей Марини Дмитрівни, 29.01.1982 року народження.
ВИРІШИЛИ: Керуючись ст. 38 п. 1 делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Цивільного та Житлового кодексів України, заяву гр. Пітей Сергія Миколайовича задовільнити. Згідно згоди голови домогосподарства Пітей Сергія Миколайовича, зареєструвати до погосподарського номеру в с. Чагор вул. Буковинська № 6, Чернівецького (Глибоцького) району, Чернівецької області місце проживання дружини Пітей Марини Дмитрівни, 29.01.1982 року народження.
- Секретарю виконавчого комітету В.В.КОСТАШ провести відповідні записи в погосподарській книзі.
Сільський голова Георгій КОБЛЮК